تأثیر مثبت برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری بین هنرمندان شوش
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 280
:: بازدید ماه : 7969
:: بازدید سال : 20658
:: بازدید کلی : 297796
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 27 خرداد 1399

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

با شیوع ویروس کرونا، سبک زندگی در بسیاری از مشاغل و حرفه‌ها در طبقات مختلف جامعه در دنیا تغییر کرده و به نظر می‌رسد نسل بشر دنیایی که فعلا آن را پساکرونا می‌نامد را به انتظار نشسته است. دنیایی که مختصات خاص خود را دارد.

به گزارش شوش نیوز ؛ هنر، مقوله‌ای است که با جامعه در ارتباط مستقیم است و هنرمند، برای خلق اثر، نیازمند حضور در اجتماع است و در نهایت نیز اثر خلق شده باید از سوی جامعه دیده شود. در شرایط جدید پیش آمده، امکان حضور در اجتماع، از افراد گرفته شده و در نتیجه امکان برگزاری آیین‌های هنری، نمایشگاه‌ها و حتی آموزش هنر نیز وجود ندارد و بسیاری از هنرمندان و هنردوستان به روش‌های مجازی روی آورده‌اند.

در شهرستان شوش انجمن های فرهنگی و هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی سه ماه است که اعضای خود را از طریق فضای مجازی با آموزش هایی که برای آنها در نظر گرفته اند مشغول نموده و در کنار این آموزش ها با ایده هایی که از طرف رضا ذاکری سرپرست اداره به مسئولین انجمن ها و گروه های هنری ارائه شده ، این انجمن ها و گروه ها اقدام به برگزاری مسابقه در همین دنیای مجازی به مناسبت های مختلف نموده که نتیجه ی مثبت هم داشته است .

رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در این خصوص گفت : هم اکنون هنرمندان با هماهنگی قبلی به نوبت در اداره حضور می یابند و با ثبت نام در انجمن ها و گروه های فرهنگی و هنری منتظر روزی هستند که به صورت عملی فعالیت خود را آغاز کنند و امروز نوبت به گروه تئاتر اندیشه بود که حاصل برگزاری مسابقه ی نمایشنامه نویسی این گروه باعث شد تعدادی از هنرمندان با تحویل دادن مدارک مورد نیاز در این گروه ثبت نام کنند .

وی افزود : سایر انجمن ها نیز  در این مدت توانسته اند برخی از علاقه مندان به هنر را جذب نموده و همانگونه که اشاره شد حضور این هنرمندان نتیجه ی برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی است که به نوبه ی خود جا دارد از مسئولین انجمن های « روزنامه نگاران ـ موسیقی ـ هنرهای نمایشی ـ نویسندگان ـ خوشنویسی ،فیلم و عکس و شعر فارسی» ، سرپرستان گروه های نمایشی « اندیشه ـ جنت الحسین(ع) و آپادانا » و مدیرمسئوالان نشریات « صدای کرخه ـ شوش نیوز ـ شوش24 و نسیم شوش » که نهایت همکاری را در برگزاری و انعکاس این مسابقات با ما داشتند قدردانی نمایم .

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در پایان به اداراتی که در این راستا تهیه ی جوایزهمکاری داشته اند و گفت : «سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ـ ستاد برگزاری نماز جمعه ـ دفتر فرهنگی بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) و اداره ی تبلیغات اسلامی » در برگزاری مسابقات همکاری داشته و در آینده هم این همکاری ها ادامه دارد ، لذا جا دارد از این دستگاه نیز تقدیر و تشکر خود را به عمل آورم .

عباس کرم الهی سرپرست گروه نمایش اندیشه در این راستا گفت : گروه تئاتر اندیشه با برگزاری مسابقه ی نمایشنامه نویسی و همچنین دو جلسه ختم کامل قرآن کریم در فضای مجازی  و گرفتن کد رهگیری از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و بر اساس اطلاعیه ی شماره ی 5 اداره ی کل  هنرهای نمایشی کشور در قالب مجموعه ای از الزامات و پیشنهادات جهت از سرگیری فعالیت های نمایشی با توجه به رعایت پروتکل بهداشتی در اولین فرصت تمرینات خود را آغاز نماید .



:: بازدید از این مطلب : 1624
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.